Online business is een zaak van mensen. Zij maken het elke dag waar én maken vaak het verschil. Zonder techologie te onderschatten, zet Cis Scherpereel in dit boek de spots op de mensen die een belangrijke schakel zijn in online handel. Van zaakvoerder tot medewerker, van pakjesbezorger tot docent, van winkelbediende tot verantwoordelijke in een ophaalpunt. Dankzij de meer dan 50 cases, gesprekken en verhalen, leest dit boek als een trein. Het is daardoor ook bijzonder toegankelijk. Cis: ‘Het is geen managementboek of een academisch boek. Die zijn vaak saai en theoretisch. Ik wilde een boek schrijven waarin ondernemers zich herkennen en die hen inspireert en – vooral – aanzet tot actie.’ Het is een must-read voor wie het wat gehad heeft met de wat holle marketing-slogans of de té commerciële salespraat van agencies. De blik achter de schermen van heel kleine tot heel grote online projecten, zullen je ongetwijfeld helpen om de juiste beslissingen te nemen voor jouw online parcours.
- Welkom
- Boeken en auteurs
- De people factor in e-commerce
De people factor in e-commerce
- E-commerce, Management, Marketing
Cis Scherpereel
Cis Scherpereel is de online marketingman van MexUnited. Als expert volgt hij de snelle evoluties binnen die wereld op de voet.
- ISBN: 9789492515032
- Prijs: €24,95
- Beschikbaarheid: Beschikbaar
Bestellen?
De meeste Bibliodroom-uitgaven zijn verkrijgbaar in de boekhandel en online. Is dat niet zo, dan vind je de bestelmogelijkheid op de pagina van het boek.