De Prinses op het witte paard - uitgeverij Bibliodroom

De prinses op het witte paard

Met de ogen van een man, marketeer, ondernemer, en vader van vier dochters kijkt marketingstrateeg Kurt Ostyn naar alle aspecten van de EVAlutie (de vervrouwelijking van onze maatschappij) en stelt vast dat het huidige MANopolie (het huidig monopolie van het mannelijk denken) de oorzaak is van heel wat maatschappelijke en economische strubbelingen. Op basis van zijn bevindingen durft hij nieuwe oplossingen formuleren die een antwoord kunnen bieden op de hedendaagse uitdagingen als ‘werkbaar werk’, ‘glazen plafonds’ en ‘mensvriendelijk ondernemen’. Zijn delicate boodschap: laat vrouwen vrouw zijn en mannen man. Omarm hun verschillen. Organisaties moeten zich heel dringend aanpassen aan de mens, medewerker en consument van de 21ste eeuw. En niet omgekeerd.

Kurt Ostyn

Kurt Ostyn is volbloed marketeer. Geïnspireerd, maar evenzeer geëngageerd.

Bestellen?

De meeste Bibliodroom-uitgaven zijn verkrijgbaar in de boekhandel en online. Is dat niet zo, dan vind je de bestelmogelijkheid op de pagina van het boek. 

Wij gebruiken cookies om het aantal bezoeken op deze website te meten -- Meer info