Parasols lijken de eenvoud zelve: een stok met een stoffen dakje op. Wie parasols strategisch inzet voor marketingdoelen weet dat deze schijn bedriegt. Branding staat of valt met doordachte keuzes in vorm, grootte, materiaal, kleur en opdruk van de parasols. Parasols bieden veel meer mogelijkheden dan je op het eerste gezicht zou verwachten. Maar hoe kies je de juiste materialen, de ideale plaats en grootte voor je logo en de best werkende reclamestrategieën als je niet weet welke alternatieven er zijn? Expert in reclameparasols Denis Potier, wereldwijd erkend als mijnheer parasol, geeft je een unieke inkijk in zijn jarenlange ervaring met parasols voor point-of-sales marketing. Hij neemt je mee op een praktische en leerrijke tocht langs alle elementen die het verschil maken tussen zomaar een parasol en een goed doordacht uithangbord dat jouw
merk laat schitteren op de terrassen. Tussen een stok met een dakje en een brandingstrategie die echt opbrengt voor jouw merk.
Het boek is vertaald in het Frans en het Engels. Dit is het tweede boek dat Bibliodroom in opdracht van Symo Parasols maakte. Eerder schreef CEO Pierre Christiaens Kies de juiste parasol en je terras zit vol met 50 tips voor parasols voor de horeca. Ook daarvan is een Franse en Engelse vertaling beschikbaar.